משרדים להשכרה

סוג עסקה
סוג הנכס
סוג הנכס
עיר
עיר
פרויקט/מגדל
פרויקט/מגדל
שטח
שטח
מחיר
מחיר

להשכרה

₪13,685
₪115 למ"ר

להשכרה

₪8,732
₪118 למ"ר

להשכרה

₪20,400
₪120 למ"ר

להשכרה

₪22,900
₪95 למ"ר

להשכרה

₪14,450
₪85 למ"ר

להשכרה

₪70,490
₪95 למ"ר

להשכרה

₪124,005
₪105 למ"ר

להשכרה

₪186,000
₪155 למ"ר

להשכרה

₪28,000
₪100 למ"ר

להשכרה

₪154,000
₪140 למ"ר

להשכרה

₪70,000
₪140 למ"ר

להשכרה

₪33,000
₪110 למ"ר

להשכרה

₪186,000
₪160 למ"ר

להשכרה

₪34,500
₪115 למ"ר

להשכרה

₪8,000
₪106 למ"ר

להשכרה

₪10,350
₪115 למ"ר

להשכרה

₪40,000
₪114 למ"ר

להשכרה

₪132,000
₪150 למ"ר

להשכרה

₪33,500
₪125 למ"ר

להשכרה

₪7,000
₪93 למ"ר

להשכרה

₪12,000
₪99 למ"ר

להשכרה

₪19,500
₪123 למ"ר

להשכרה

₪11,340
₪105 למ"ר

להשכרה

₪17,380

להשכרה

₪68 למ"ר

להשכרה

₪2,950

להשכרה

₪11,520
₪120 למ"ר

להשכרה

₪90,000
₪150 למ"ר

להשכרה

₪180,000
₪150 למ"ר

להשכרה

₪36,400
₪130 למ"ר

להשכרה

₪11,700
₪130 למ"ר

להשכרה

₪196,770
₪160 למ"ר

להשכרה

₪12,480
₪120 למ"ר

להשכרה

₪20,020
₪130 למ"ר

להשכרה

₪22,880
₪130 למ"ר

להשכרה

₪11,960
₪115 למ"ר

משרדים להשכרה הם נכסי נדל"ן מסחרי. בתחום המשרדים להשכרה אפשר למצוא מגוון רחב של משרדים אשר נבדלים אחד מהשני בגודל, בצורה, במיקום וגם בנתונים נוספים כמו אופי החוזה, האפשרויות לחלוקה, אופי ניהול הנכס, השוכרים הרלוונטיים למשרד (כמו משרדים לעורכי דין או רואי חשבון) והמשכירים עצמם.

סוגי משרדים להשכרה

שוק המשרדים הוא אחד משווקי הנדל"ן המפותחים והמגוונים ביותר. כיום ניתן למצוא כמעט כל סוג של משרד כאשר ברוב מהמקרים קיימת אפשרות להתאמה אינדיבידואלית לצרכי השוכר.

מבין סוגי המשרדים הקיימים כרגע בשוק:

  1. משרדים להשכרה לרואי חשבון או עורכי דין – משרדים אשר מיועדים לעורכי דין או רואי חשבון הם משרדים ייחודיים, הסיבה המרכזית להבדל בין משרדים כאלה למשרדים רגילים היא הצורך בשמירה על סודיות במהלך העבודה השוטפת. משרדים אשר מיועדים למקצועות האלו לרוב יהיו זמינים רק לשוכרים הספציפיים, מבחינת מיקום ניתן למצוא משרדים מהסוג הזה במיוחד בקרבה למוסדות רלוונטיים כמו בתי משפט ומשרדים ממשלתיים.
  2. משרדים להשכרה מחברות ניהול – משרדים להשכרה מחברות ניהול ממוקמים לרוב במגדלים, במשרדים מהסוג הזה יש חברת ניהול שדואגת לתפעול השוטף (ניקיון, אבטחה, חניות וכו') ולכן בנוסף לדמי השכירות החודשיים יידרשו לתשלום גם דמי ניהול, דמי ניהול עבור משרד מחושבים לפי מחיר למ"ר כאשר ככל שהמשרד גדול יותר כך התשלום יהיה גבוה יותר.
  3. משרדים יוקרתיים – משרדים יוקרתיים נמצאים לרוב במגדלי משרדים. היוקרה במשרדים כאלו משתקפת בכל המובנים, החל מרמת הגמר של המבנה, דרך עיצוב יוקרתי ועד לתוספות מגוונות אשר משדרגות את חווית השימוש היומיומית בנכס.
  4. משרדים הניתנים לחלוקה – משרדים הניתנים לחלוקה כוללים בתוכם מבחר רחב של משרדים, בשכירת משרדים כאלה ניתנת האפשרות לחלוקת המשרד עם שוכרים נוספים או הכנסת שוכרי משנה במתכונת קבועה או חלקית.
  5. חללי עבודה משותפים – חללי עבודה משותפים מאפשרים שכירת חדרים או עמדות עבודה, במודל הזה ניתן לשכור מרחב על בסיס קבוע, על בסיס חלקי או באופן חד פעמי.
  6. משרדים קטנים בבעלות פרטית – משרדים קטנים בבעלות פרטית ניתן למצוא בכל איזור, לרוב אלו יהיו חללים קטנים ופשוטים יותר, עם חוזה שכירות סטנדרטי ותשתיות בסיסיות.

משרדים להשכרה בערים מרכזיות

כיום ניתן למצוא משרדים במיקומים מגוונים וברוב האזורים בארץ יחד עם זאת ישנם מספר מיקומים רלוונטיים ומאופיינים יותר.

 מיקומים בולטים למשרדים ב-2025:

  • משרדים בתל אביב – תל אביב מביאה איתה מבחר גדול של משרדים, החל ממשרדים ביתיים ועד למשרדים יוקרתיים, משרדים בתל אביב ניתן למצוא במגוון רחב של מיקומים.
  • משרדים בהרצליה – משרדים בהרצליה מושכים אליהם חברות רבות מבינהן חברות הייטק, משרדים בהרצליה לרוב ממוקמים באזורי מסחר ותעשייה ומביאים איתם יתרון של נוחות בהגעה למשרד וחיסכון בזמן עמידה בפקקים.
  • משרדים בבורסה – משרדים בבורסה לרוב ממוקמים במגדלי משרדים, כאן המקום למצוא משרדים גדולים ויוקרתיים. אזור הבורסה מהווה את אחד מאזורי המסחר והתעשייה השוקקים ביותר בארץ ומאפשר לחברות הממוקמות בו גדילה והתפתחות עסקית.
  • משרדים בבני ברק – משרדים בבני ברק לרוב מרוכזים סביב מתחם ב.ס.ר, יתרון מרכזי בבחירה במיקום הזה היא קרבה גדולה לחברות נוספות, אזורי מסחר ותחבורה ציבורית יחד עם מחירים נמוכים יותר משל משרדים דומים בבורסה או בתל אביב.
  • משרדים ברמת גן – ברמת גן ניתן למצוא משרדים במגדלים ייעודיים וגם משרדים קטנים יותר הנמצאים במיקומים מרכזיים ואזורי מסחר.

איך למצוא את המשרד המושלם לעסק שלך

כדי למצוא את המשרד המושלם חשוב לדעת מראש מהן הדרישות מהנכס ויחד עם זאת לערוך סקר שוק ולהבין את ההיצע.

משרדים להשכרה זהו תחום רחב ולכן חשוב להגיע לחיפוש עם בהירות לגבי גודל השטח הרצוי, כמות החדרים וחדרי הישיבות הנדרשים, מספר עמדות העבודה הנדרשות, תשתיות קריטיות, אזור ותקציב שכולל גם הוצאות נלוות כמו דמי ניהול, חשבונות, חניות וכדומה.

למה לבחור בנו למציאת משרד להשכרה?

נדל"ן מסחרי בכלל ותחום המשרדים בפרט נתון לתנודות רבות. הבחירה בליווי וייעוץ מאפשרת הוצאה מינימלית של אנרגיה ומקסימום יעילות יחד עם סיכוי גבוה למצוא את המשרד האידיאלי מכל הבחינות.

אנו מספקים ייעוץ וליווי מתחילת החיפוש ועד לשלב חתימת החוזה, מביאים איתנו ניסיון וקשרים בזירת הנדל"ן המסחרי בארץ, מומחים בתחום המשרדים ומכירים את השוק לעומק.

בבחירה בתיווך וליווי איתנו תוכלו ליהנות משקט נפשי והידיעה שהעסקה שנכנסתם אליה היא באמת המשתלמת ביותר.

לייעוץ חינם דברו איתנו עוד היום!

נדלן מסחרי לוגו
יצירת קשר
אנחנו כאן לעזור לך למצוא את הנכס המושלם!

מלאו את הטופס לחזרה של נציג

או צרו קשר עכשיו